Тепер переходимо до функцій. Додаткові функції, це завжди добре і в залежності, чого ви хочете від апарату, крім того, щоб він просто брав вхідні та вихідні дзвінки. Можна вибрати моделі з дисплеєм, тоді ви будете бачити хто вам телефонує, крім цього, додатковими опціями в такому апараті можуть бути:
• Автодозвон: телефон буде набирати номер, поки не додзвониться
• Наявність записника: дуже зручно, і не треба постійно шукати номер, щоб його набрати
• Функція швидкого доступу допоможе в одне натискання набрати потрібний контакт, включаючи служби екстреної допомоги
• Гучний зв'язок: можна говорити з будь-якого кута кімнати або кабінету і чути мову співрозмовника, не тримаючи трубку в руці
• Автовідповідач: з його допомогою можна записати 20 секундне повідомлення, яке буде програватися в момент Вашої відсутності
• Утримання виклику: можна прийняти інший дзвінок поставивши на очікування іншого.
Якщо говорити про вибір провідного телефону в офіс, то тут необхідний більш багатофункціональний прилад. Для робочого телефону необхідні все ті ж функції, які ми перерахували вище, але з деякими відмінностями. Наприклад, база номерів повинна бути більше. Визначник необхідний, але такий, щоб він крім висвітлювання номера, ще співвідносив його з базою. Якщо номер є в пам'яті, на екрані висвітиться ім'я абонента.
Для офісних трубок потрібен стандарт DECT. Він дозволяє:
• Підключати телефон до МФУ
• Реєструвати кілька радіотрубок, що перетворює телефон в міні-АТС
• Дає високу конфіденційність зв'язку.
Плюс до всього, для компанії може знадобитися більш поліпшена техніка, яка володіє більш тривалим автовідповідачем. Тобто не 15-20 секунд, а 40-60. Це дасть можливість повідомити важливу інформацію клієнтам, наприклад, куди можна звернутися або про рекламні акції.
Для великих компаній вигідно робити дзвінки через інтернет, використовуючи IP-телефонію, але для цього необхідний особливий апарат. Тепер, виникає питання про те, як же вибрати IP-телефон.
Що це таке?
IP-телефон - техніка для компанії, в якій багато дзвонять, в тому числі і за кордон. Дзвінки в іншу країну і на інший континент обійдуться недорого. Плюс до всього, за допомогою такої телефонії, можна підключитися до CRM, налаштувати віддалений колл-центр, використовувати додаткові канали на один номер і ін.
А для того, щоб подібна телефон не припадала пилом, він повинен підтримувати протоколи, які використовує провайдер IP-телефонії. Це можуть бути:
• SIP
• H.323
• MGCP
• Skype.
Також вибираючи подібну телефонію потрібно звернути увагу на кількість одночасних розмов з одного номера. Це може бути 2-3 або навіть 50. До речі, деякі моделі дозволяють підключення гарнітури, це особливо ефективно для роботи будь-якого колл-центру.
В іншому ж, IP - телефон володіє тими ж функціями, що і звичайний телефон: автовідповідач, гучний зв'язок і ін.
І на закінчення хочеться сказати, що провідні телефони включають в себе великий, але обмежений функціонал. І в момент пошуку відповідного телефону, важливо визначитися з тим, які функції в ньому Ви бажаєте і тоді пошук буде не таким довгим і проблематичним.
МастерЦен - завжди допоможемо з вибором!